zondag 19 juni 2016

Single zoekt zinvol…

* Zinvol daten, wat is het, hoe doe ik dat en andere vragen… * 


Over een paar dagen ga ik op weg naar iets onbekends. In mijn eentje vertrek ik naar een grote groep mensen. Hoe zal het zijn, met alleen maar onbekenden? Ik neem geen vriend, vriendin, broer of zus mee. Zal ik helemaal mezelf zijn, of juist wat onzeker? Zal ik in m’n comfortzone duiken en achteraf en aan de zijkant aanwezig zijn, of ga ik eindelijk eens “los” omdat ik toch niemand ken…?

Ik moet het afwachten. Misschien is dat raar, want ik ben er toch zelf bij hoe ik me gedraag? Elke actie veroorzaakt een reactie en zo gaat dat mijn hele leven lang al. Wat ik doe hangt samen met wat een ander doet, dus ik kan nooit van tevoren voorspellen hoe iets zal verlopen.
Waar ik het over heb, is de singles-conferentie van 12 t/m 14 februari. Het is dus niet ergens slechts een uurtje rondhangen, maar gelijk een heel weekend. Naast het ontmoeten van nieuwe mensen ben ik benieuwd naar wat er verder allemaal komen gaat.

Wat kan ik bijvoorbeeld verwachten van de cursus “Zinvol Daten”? Met zo’n titel kun je nog alle kanten op.
Deze cursus wordt aangevuld met enkele workshops. Ik heb er 3 moeten uitkiezen, maar er kunnen er maar 2 gevolgd worden. Welke van de onderstaande workshops ik daadwerkelijk ga volgen, is ook voor mij nog even afwachten.

• workshop
Ready to Date
• workshop
Visagie
• workshop
Flirten en contact leggen
• workshop
Keuzes maken
• workshop
Grenzen Verleggen
• workshop
Seksualiteit
• workshop
Daten Met Diepgang
• workshop
Realistisch internetdaten
• workshop
Essentrics
• activiteit
Boxing Bootcamp

Op 12, 13 en 14 februari spring ik in het diepe: voor even wordt het “Miss Fish in het wild”… een paar dagen niet in een aquarium, maar in volle zee.
Kom jij ook naar deze conferentie, wie weet maak ik dan wel kennis met jou!  ><>     <><